Monolog Hati Saya

Monolog Hati Saya

Wednesday, April 17, 2013

~Most Alhamdulillah~

Bismillahirrahmanirrahim ...
Assalamualaikum ...

syukur Alhamdulillah ... Finally terbina juga impian aku untuk berblog . cewah ...impian lah sangat .Setelah berminggu-minggu aku mengabaikan masa depan aku sementara semata-mata nak berblog sehingga terase pecahnya medulla oblongata aku ,akhirnya berjaya jugak aku me'make up' kan blog aku yang memang tak seberape ni . fuhh... lega .. semuanye ni berkat pertolongan beberapa blogger yang tak berape femes ni but sangat bijak dalam mende macam nie . wink3 >__< jangan marah ...nanti kena jual ;P

  First and foremost sekali , berkalung-kalung terimakasih untuk si blogger hot khairiah , Ustaz Boba aka anak ayah emran . baginda baik orangnye . sanggup menolong aku tak kira ribut,petir mahupun taufan .. heee .. k tipu je . {http://www.ustazwannabe.blogspot.com/}
 
 Second , thanks also to my dear bucuk masam , Puan Aira {http://aisyahrazizanaira.blogspot.com/2012/12/aku-menaip.html#links} I lap u jijang dear ...muah99 :*

And last ,  Tiha Zaini, ratu catwalk khairiah yang sangat lawo orang nye .. {http://crystallizedcandy.blogspot.com/

Ape lagi , bolehlah sapesape disini yang rase-rase nak stalk blog orang-orang tue ni dipersilakan lah dengan sepenuh penghormatan ... at there macam-macam informasi dunia akhirat yang korang boleh dapat . erk ?? rasenyer ade lah kot informasi tu .kalau tak ade silalah marah dyorang ... heee .k ,gurau jer .

Ok la readers sekalian , sampai disini saje SNA menaip untuk anda anda anda semua . wassalam ...
Salam 1 Ummah , 1 syahadah . :P 


 

3 comments:

  1. ececeh.. suka suki kata orang tua.. haha :D
    btw, comel blog kamu.. <3

    ReplyDelete
  2. hahaha ...yeyeye ..da bjaye .. :P

    ReplyDelete
  3. awat hang x active blogging Ain...? kome dtg sini xde entry baruu punn.. dulu nak sgt buat.. aherher :P

    ReplyDelete