Monolog Hati Saya

Monolog Hati Saya

Wednesday, April 24, 2013

Bakal-Bakal Fasilitator

Bismillahirrahmanirrahim ...
assalamualaikum Malaysia !!! have a nice day dear ... haiyaa.. sudah lame tak update blog karat gue nie . rase rindu giler sengal lah pulakkk .. tonight nak story sikit sal perjumpaan kami bakal-bakal fasilitator dari Al-Khairiah bersama dengan bakal-bakal Fasilitator dari Abu Bakar School . walawehh ... over sangat nak citer mende gitu-gitu je. memanglah bagi uols semua mende nie bukan masuk buku sejarah ,hahaha .tapi nie semua masuk sejarah dalam blog karat aku . ok lah jangan main main . be serious ain .

 ok ,21 hb april yang lepas kami bakal2 fesi Al-Fairosz Training and Consultancy telah adakan perjumpaan di mcD temerloh bersama-sama dengan pelajar ABS . hah !! mcD weh ... mane tak kagetnye aku .ape kejadahnya bincang kat mcD . dah lah aku boikot giler menatang ni .dana untuk Israel weh ...mane ke nak aku menyumbang .tak pasal aku dapat saham sekali . hahaha .. apepun uols yang ohsem ohsem and cute cute semua , silalah boikot mcD tuh .bkn apenye ,hasil daripada keuntungan tuh ntah2 disalurkan ke israel .tak ke semput nak jawab kat akhirat nanti ?? pikir-pikirkan,selamat beramal !!!


Sebenarnya duk situ tak makan pun mcD , makan air cond je kot .kembung perut 3 jam duk bertapa dalam tu.

selama kiteorang kat dalam tempat yang sesak tu , kiteorang sempatlah berbincang sikit sebanyak tentang training nie . haa !! sampai ade yang bertegang urat kot macam kat dalam parlimen tu .. arghhh... tension serebellum aku .

tapi apepun aku tetap chill jer.hahaha .. malas pulak ambik port disebabkan mate aku mengantuk gile giler waktu kat mcD . So, aku pun ape lagi !! cari ubat hilangkan ngantuk .

 jeng jeng jeng ....snap pic lah. ape lagiiii ...


hahaha ..this is my lovely kak ton ..hehehe ..please jgn marah .jokes only .


ni lah bakal-bakal fasi dari al-khairiah ..


bakal fesi dari ABS okeyh ..

baju putih tu our sifu ...


hahaha ..jenis tak berapa matang memang gitulah jadinya ..pape pun they are still the best ...



and last ...thanks to Sharifah Husna for her camera phone .

P|S : If nak jadi blogger u must ade gadget like lappy , phone sekurang-kurangnya .yang penting line tenet tu jangan semput macam penagih dadah okeh .. k , stop nonsense now . Assalamualaikum. Nite to all .have a nice dream .




2 comments: