Monolog Hati Saya

Monolog Hati Saya

Friday, April 19, 2013

DEMAM PRU13








Haiyaaa ..politik pulak cerita aku malam ni . Almaklumlah tak lame nanti nak mengundi dah . Of coz la manyak story politik di mana-mana website termaksudlah blog karatt aku nih . .. Haaa ...cite bab2 mengundi ni , teringin pulak aku nak story pasal bendera-bendera parti yang kat merata-rata tempat ada .selagi ade tempat nak pacak , selagi tu lah duk pacak .Sampai ke tiang lampu kedai makan kakak aku pun dyorang kebas . aiyaaa... main tipu lah .. tak tahu lah parti mane yang amek . pape pun aku halalkan jelah. ok ok .cool down ,sambung semula topik kite .. Biasanye bendera PAS ngan UMNO lah duk berderet je  kat sepanjang jalan . Pape pun tahniah lah kat setiap parti yang bertanding . Moga yang memimpin negara kita ni adalah pemimpin yang adil untuk rakyat dan Islam . Allahu Akbar .



Hahaha ...kenal tak bendera parti mane ni ? habis kete buruk orang hang pi lilit .. jadilah kete politik berhias .kelas kau jahhh ...

iols  ingat nanti nak undi _______ . korang pulak ?
undi adalah rahsia !!! ecceh . rahsia uolsss ...iols bukan kaki politik ...



1 SYAHADAH !!!


1 MALAYSIA !!!



OK , iols undi Kak Ton je . XD



No comments:

Post a Comment