Monolog Hati Saya

Monolog Hati Saya

Tuesday, April 16, 2013

Assalamualaikum Cinta :)



Assalamualaikum all readers ...

ececeh ...macam ramai jer readers aku nih ...hahaha ok , be serious . first sekali ni adalah blog gue yang tah keberape kali dah buat . sebabnye da 3 kali buat blog tp still tak jadi-jadi ...puncanye tak jumpe layout untuk design blog je . tu pun nak kecoh .habis semua orang jadi mangsa pertanyaan aku . hahaha .. terutama SI BOBA tu lah .padan muke dye kena ajar aku make up blog sampai lawo .. tujuan berblog ni bukanlah nak hot sangat-sangat . just suke-suke je nengok akak-akak blogger yang dah femes tu berblog . jelly iols u know . antara blogger-blogger yang memang aku stalk gler habis-habisan ialah first, blogger cantik lagi ayu Fatin Liyana ...ala..yang bakal doktor tu ...fulamak ..ohsem giler FL .hari-hari duk stalk fb ,blog dye sampai jemu ...


Tu lah yang duk menaikkan semangat nak berblog ni ..alahai memandangkan umur dah separuh abad ,ape salahnye kite duk berblog sekali sekala . kelas kau kak ton ... glurps .KAK TON ? kak ton memang comel ..hehehe . ok lah uols , mende merepek pun tak taw dah ni . pape pun doakan lah saye sentiasa mengupdate status blog yang bermanfaat sentiasa ... Amin ....

No comments:

Post a Comment